onsdag, januar 23, 2008

Hva er sannsynligheten?

Jeg mener, jeg galopperte på min skolehest, rundt og rundt i ridehuset sammen med fem andre skolehester med dertilhørende ryttere. Hvor da min hest først bestemmer seg for å ta en strak galopp opp midten av ridehuset (omtrent 90 grader feil retning i forhold til der jeg hadde tenkt vi skulle), ombestemmer seg halvveis for å ta et gigantisk bukkesprang, som så direkte går over i å galoppere videre og ta et kjempehopp over et hinder. Alt dette med meg på toppen, all the way! Hva er sannsynligheten liksom? Alle rundt meg var sikre på at jeg kom til å spise sagmugg, men den fantastiske Nina bare rir det av og fortsetter som ingenting! :oD Vel, blodpumpa gira opp et par hakk, men hestefjompen gikk pent på tøylen etterpå da.


I følge øyenvitner var rumpa på min skolehest enda høyere opp enn denne. Bakfra var det visstnok ikke mulig å se verken rytter eller hestehode for bare hesterumpe og sparkende høver... Thihi :oD

2 Comments:

At 10:42 p.m., Blogger Tea Kristin said...

Kjempefin tegning Nina! :) Bra du er en superrytterske!!! Hehe... :)

 
At 7:17 p.m., Blogger krøllebølla said...

Øh...jeg har ikke tegna tegningen! Viktig å få fram, jeg ønsker ikke å ta kredit for noen andres arbeid! Her er adressa til nettstedet jeg har funnet tegningen på: http://micjen.homepage.dk/ Jeg hadde aldri klart å tegne en tegning som det! *rødme*

Superrytterske, thihi! Akkurat da følte jeg meg i alle fall som en *glise*

 

Legg inn en kommentar

<< Home