søndag, september 09, 2007

Kjapt innom...

...for å si at det å begynne i ny jobb ikke er noen spøk! Har jobbet i 3 1/2 uke nå og merker at alt er nytt og at det hver dag er er en masse inntrykk som må sorteres og bearbeides i tillegg til alt som skal gjøres. Så når helga endelig kommer er det nesten så jeg kunne liggi under dyna og slumra bort hele helga! Men du så spennende og gøy det er også! Så nå gleder jeg meg bare til jeg føler at jeg kommer litt ovenpå, og alt ikke er så nytt lenger. Så får jeg bare holde ut for å finne ut hvor lang tid det tar :oD

Imens kan jeg jo vise fram noen bilder av mine søte små på uteskole (bilder fra www.vennerodskole.no):

Et tre vinden har veltet i Eventyrskogen kan aktivisere de små lenge!

En gruppe fredlige langhalser og skumle Tyrannosaurus Rex i skjønn forening.


Slitne barn samlet i "ringen" før skoledagens slutt. Uteskole tar på! :o)