torsdag, januar 31, 2008

Alltid dårlig tid

Jeg synes jeg alltid har dårlig tid. Og ting jeg ikke rekker gir meg alltid dårlig samvittighet. Alltid dårlig tid = alltid dårlig samvittighet. Når jeg innimellom da faktisk har god tid, så virker det som om jeg glemmer alt det jeg ikke rakk da jeg hadde dårlig tid. Så får jeg likevel ikke gjort det, selv med god tid. Det er ikke før jeg har dårlig tid igjen at jeg kommer på det jeg ikke rakk å gjøre. Og da får dårlig samvittighet...igjen...

Når man har god tid, så får man likevel dårlig tid. Hvor ble det av tida? Og så kommer den dårlige samvittigheten for alt jeg ikke rakk...igjen. Hva er det med dårlig tid og dårlig samvittighet?

Nå har jeg glemt hva jeg ikke rakk...igjen... Har god tid nå...tror jeg... Baker meg noen boller jeg...

Bilde lånt fra ahus.no

1 Comments:

At 7:38 a.m., Blogger Gakk said...

Så sant, så sant, Nina. Kjenner meg veldig godt igjen i dine tanker om tiden. Godt å høre det ikke bare er jeg som glemmer alt det jeg ikke har hatt tid til når jeg først har tid en dag... Er jo så delig å bare slappe av en kveld når en har litt ledig tid :-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home